سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Reddit چیست؟

?

Reddit چیست؟

Reddit یک پلت فرم اخبار اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد درباره محتوایی که سایر کاربران ارسال کرده اند بحث و رای دهند. برای کمک به پلیس در سایت و جلوگیری از بمباران هرزنامه ها توسط خوانندگان ، Reddit با نکات “کارما” روبرو شد.

کاربران با نظرات و لینک های خود توسط دیگران در جامعه رأی مثبت می دهند. اگر مطالب نامرتبط خود را به صورت ناخواسته به Reddit ارسال کنید. مطمئناً توسط سایر کاربران رأی ناخوشایند خواهید گرفت. این به نوبه خود بدان معنی است که Reddit شروع به محدود کردن تعداد دفعاتی می کند که می توانید محتوا را به سایت ارسال کنید.

نکته قابل توجه در مورد Reddit این است که جوامع کوچکی به نام Reddits فرعی وجود دارند. مردم و علایق آن ها را به هم نزدیک می کند. این زیرمجموعه های ردیت ها در موضوعات مختلفی از نحوه آموزش انگلیسی تا شعبده بازی وجود دارد.

زیرمجموعه ها (Subreddits)

بیش از یک میلیون انجمن در ردیت وجود دارد. به آن ها subreddits گفته می شود. هر یک به یک موضوع متفاوت اختصاص یافته اند. معیارهای Reddit و RedditList هر دو مجموعه Reddits پرطرفدار دارند. به شما کمک می کند مواردی را دنبال کنید. پست ها در یک subreddit همه باید به طریقی با موضوع subreddit مرتبط باشند. هر subreddit با reddit.com/r/ شروع می شود.

بیشتر از یک سال است که کل جهان درگیر ویروس کرونا شده است. این ویروس بر کسب و کارهای زیادی نیز تاثیر گذاشته است. بسیاری به سمت دور کاری آماده اند. ولی گوگل برای کمک به کسب و کار ها امکانات جدید را در اختیار آن ها قرار داده است. برای آشنایی با این امکانات پیشنهاد می کنم مقاله امکانات جدید گوگل برای کمک در دوران کرونا را مطالعه نمایید.

 

6-روش-استفاده-از-Reddit-برای-رشد-کسب-و-کار?

1- شفاف و صادق باشید

Reddit یک انجمن ناشناس است. شناسایی کاربر دیگر در واقع خلاف شرایط خدمات سایت است. اما انتظار نداشته باشید که استانداردهای مشابه در مورد برند ها اعمال شود.

کاربران Reddit انتظار دارند بازاریابان کاملاً درمورد کارهایی که در Reddit انجام می دهند. کسانی که به جای نام تجاری خود صحبت می کنند ، پیش قدم باشند. اگر آنچه شما انجام کاملا شفاف و قابل باور است، که برای اولین بار دست دادن است. بسیار مهم است.

2- ارزش افزودن

Reddit روی سیستم سرنوشت کار می کند. پست ها و نظرات بر اساس میزان مرتبط بودن ، سرگرمی و آموزنده بودن آن ها رای یا بالا می روند. کیفیت مکالمه بالا می رود. بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که چیزی را در Reddit اضافه کنید ، نه فقط سوار موج موجود شوید.

اگر می توانید به مکالمه اضافه کنید یا پستی ایجاد کنید که اتفاقات Reddit را افزایش می دهد. به عنوان بازاریابی خالص تلقی نمی شود. این فرصتی برای گفتگوی آزاد با مردم و Reddit ایجاد می کند و کاری معتبرتر انجام می دهید.

3- اول کمین کن

هرکسی می تواند sub-Reddit ایجاد کن. با یک استراتژی مناسب می توانید به راحتی یک شبکه و چندین sub-Reddit بهم پیوسته را حول یک ایده ایجاد کنید.

خواندن Reddit می تواند طناب ها را به برند ها آموزش دهد. آن ها را برای بازاریابی در سایت آماده کند. ، اما همچنین یک ابزار تحقیقاتی گسترده و رایگان است. بازاریابان باید نام برند خود را روزانه به علاوه رقبای خود جستجو کنند.

Reddit مجموعه ای از میلیون ها نفر است. که آشکارا در مورد نام تجاری شما و مواردی که برند شما به آن ها مربوط است صحبت می کنند.تمام آنچه شما باید انجام دهید جستجوی آن است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 روش استفاده از Reddit برای رشد کسب و کار

?